23 Nisan 2013 Salı

İnstagramdan Seçmeler Vol: 5


Daha önce yapım aşamalarını paylaştığım ve çok severek kullandığım çantam:)



Güzel bir Kuşadası sabahıydı:)


Kızartma candır!


Zımbalandıııık:)


Bu ikilinin hastasıyım!:)



Cheddar kenar dolgulu patlıcanlı pizzam!
Çok fena pizza yaparım:):):):)


Parfüm: Armani Diamonds
Küpeler: Forever New
Ayakkabılar: Koton



Bu da hayat kocama güzel temalı çalışmam:):):):):):)


Çekilişten kazandığım Litalarım:)


Babetlerimle aşk yaşıyorum:)




En yeni aşkım dövmem:)


Çok yakında kolye için bir çekiliş gelebilir.
Takipte kalın:)



Zaradan sadece 30 TL'ye aldığım babetlerim.
Şu an aşk yaşıyoruz. Çok ciciler!


Kocayla bir pazar keyfi:)


Bu da kuşlar kafeste temalı çalışmam:):):):)


8 yorum:

  1. ohh kuşadasına gidilmiş
    balıklar yenmiş o zara ayakkabınada bayıldım
    çok şekermiş yaww;)
    hep böyle mutlu günlerimiz olsun ya içim açıldı şu postu görünce bıktım makyaj malzemesi ve yemek portlarından laf aramızda;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim teşekkür ederim:) Bir ara buluşalım da beraber şöyle güzel bir gün geçirelim. Yiyelim içelim gezelim:)

      Sil
    2. evet ya inşallah;)
      çeşmealtına katmerede gidebiliriz
      denizkıyısında;)

      Sil
    3. valla hiç bilmiyorum oraları ama hayır demem bana gezme olsun bi de seninle tanışma:)

      Sil
  2. Ben waffle a bittim :) dayanamiyorummmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadını hiiiiç söylemiyorum bile o zaman:P:P

      Sil