5 Nisan 2013 Cuma

DIY - Eteğini Baştan Yarat:)

Uzun zaman oldu sanırım birşeyler yapıp paylaşmayalı.
Hem kendi adıma hem sizin adınıza bu hasreti bitirmeliyim artık dedim ve hayatımda ilk defa dikişle bu kadar uğraştım.
Umarım bir gün istediğim herşeyi kendim dikmeyi becerebilirim.
Vakit kalırsa tabii:(

*Malzemeler*

- Penye etek


- Dantel


- Dikmek için ip ve dikiş makinesi

Hepsi bu kadar:)

Öncelikle dantelimin kenarlarının sökülme riskine karşılık kenarlarını öncelikle teğelledim.


Ve bu şekilde dikmeye başladım.



Dikme işlemim bittikten sonra diktiğim dantelimi eteğimin bel kısmından teğelledim ve teğellediğim yerlerden diktikten sonra fotoğraflamayı unutmuşum ama fermuar kısmının da kenarlarından teğelleyerek arka kısmını boydan boya diktim.


Veeee ta daaaaa:)


Umarım beğenmişsinizdir ve faydalı olup fikir üretmenize yardımcı olabilmişimdir.

Herkese şimdiden iyi hafta sonları:):):)


2 yorum:

  1. çok hoş olmuş sıkıldığımız eteklerimizi bu şekilde değerlendirmek güzel..

    YanıtlaSil