6 Nisan 2013 Cumartesi

Çekilişten Kazandığım Lita'larım ve Mutlu Bir Haber:)

Daha önce şu yazımda Bir Fistanbol Masalı 'nın düzenlediği hediye çekilişinin kazananı olduğumdan bahsetmiştim.
Biraz geç kalmış bir post oldu ancak çok da evde kalamadığım için zamanım olmadı.
Eşim antrenör olduğu için sürekli yarışmalara taşınırken ben de hemen anneme taşınıyorum ve haliyle fırsat bulamayabiliyorum.
Daha önce dualarınızı esirgememenizi istemiştim sizden eşimin atanması için.
Ve güzel haber eşim nihayet atandı hem de İzmir'e. Olduğu yere:)
Bizim için o kadar güzel bir haberdi ki bu:)
Dualarınız için herkese çoook ama çooooook teşekkürler:)






Lita'larımı çoook severek kullanmaya başladım bile. Bunun için tekrar teşekkür ediyorum.
Fakat hoş olmayan birşey vardı o da kargo parasının alıcı ödemeli olmasıydı.
Adı üstünde " Hediye " değil mi?
Hiç hoş bir ayrıntı değildi bence bu.
Sonuçta ben ve birçok arkadaşım da çekiliş yapıyor fakat bir çoğumuzun " Hediye " kelimesiyle tamamen bağdaştırarak bu çekilişleri yaptığımız bir gerçek ve olması gereken de bu bence!
Her neyse tekrar Bir Fistanbol Masalı'na teşekkür ediyorum.


2 yorum:

  1. Öncelikle bende bu yorumunuzdan dolayı üzüldüm açıkcası, ben sizden bir teşekkür beklerken sadece ulaştı yazmanız da hiç hoş değildi.Sonuçta bir ayakkabıya sadece kargo ücretini ödeyerek sahip oldunuz.Şu ana kadar yaptığım bütün çekilişlerde bu şekilde yolladım , böyle yorumlar almadım. Herkes bunu bilerek çekilişe katılmıştır.Bundan sonra bende not düşerim o halde. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size mesaj attım facebooktan teşekkür ettiğimi yazdım ancak geri dönüş olmadı sayfanızda ayakkabıyı ve teşekkürümü paylaşmaya çalıştım olmadı. Mailinize cevap verdiğimde iş yerimdeydin ve alelacele cevap vermek zorunda kaldım. Adresten de anladığınız gibi adliyede çalışıyorum ve uğraşlarımız, işlerimiz belli. Herkes hoşlandığı şeyleri söylemek kadar hoşlanmadıklarını da söylemekte özgür. Ben verdiğim kargo parasının hesabında değilim hediye kelimesinin anlamındayım. Kargo ücreti ödeyerek ayakkabıya sahip olmaya çalışacak kadar da muhtaç değilim açıkcası. Hediye almayı ve vermeyi sevdiğim için katıldım çekilişinize de. Siz herşeyi tamamen yanlış anlamışsınız. Her zaman herkese güzel şeyler söylenecek diye birşey de yok. Güzel şeyler söylendiği gibi insanların hataları da söylenmeli ve bence yaptığınız hataydı...

      Sil