3 Mart 2013 Pazar

İnstagramdan Seçmeler Vol: 4

Bu aralar blogta pek aktif olamasam da instagramda oldukça aktifim çünkü çok fena sarmış durumdayım:)
Takip etmek isterseniz tık tık:)


Sevgililer gününde kalp yapmaya çalıştım ama pek beceremedim sanırım:)


Heyecandan unutulan takılar sonradan aklımıza gelmişti:)


Uçuyoruuuuz:)


Esertomun sevgililer günü çiçeği ve notu:)



Çizgili akımına ben de kaptırdım gidiyorum:) 
Kolyem isi bir DIY projesi:)

Annem bu far paletini kendine almış ama sonradan renklerden hoşlanmamış.
Sen kullanır mısın dedi. Hiç hayır denilir mi:):):)



Geçen pazar İzmirde hava çok güzeldi ve biz de bunu fırsat bilip attık kendimizi motorumuza:)


Bu da işe giderken bir gün:) Bu loaferlerimi çok seviyorum:)








Bir nöbet sonrası kocamın bana kıyamayıp yaptığı çökertme kebabı.
O kadar lezzetliydi ki... Bayıldım!



Pazar kahvaltısına misafir gelirse:) Geçen haftadan:)




Midyeeee! Taparım!


Bu da son yaptığım kurabiyelerim:) Tarçınlı ve zencefilli. Çok cici oldulaaar:)


Esertomdan bir meyve şaheseri daha:)


Şimdilik bu kadar. En yakında zamanda yeni seçmelerle buradayım:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder