3 Mart 2013 Pazar

Ikea evinizin herşeyi! :)

İzmire açıldığı ilk günden beri ikeaya olan zaafım asla yadsınamaz. Orada boş boş gezmek bile çok hoşuma gidiyor:)
Daha önceki postlarımda gidip fotoğraflayacağımdan bahsetmiştim ve evet bu gecikmiş bir post.
Tam iki hafta oldu:)
Fotoğraf makinemi unuttuğum için fotoğrafları telefonumla çekmek zorunda kaldım idare edin artık:)






Keşke çerçeveler yamuk olmasaymış:)







Kesinlikle böyle bir yatak odam ve giyinme köşem olmalı. 
Hem kocaman hem vintage.
Kesinlikle bayıldımm! :)




Abajur başlıkları çok şeker. Hepsinden birer tane alıp ruh haline göre canın hangisini isterse onu takmak lazım:)













Bu güzel çiçeklerden hepinize birer tane gönderiyor ve herkese iyi pazarlar diliyorum:)




4 yorum:

  1. herşey harikaymış birgün ben de istiyorum bu ikea ya gitmeyiiii

    YanıtlaSil
  2. bende ikea yı çok seviyorum..
    çok güzel bir post hazırlamışsın gözümüz gönlümüz açıldı...
    çiçekler için teşekkürler :)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    hediye çekilişim var herkesi beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikeanın herşeyi gözümü gönlümü açıyor. Çiçeklerin en güzeli en sevdiklerinden sana gelsin:)

      Sil