3 Mart 2013 Pazar

Eski reklamlar:) Çok eğlenceli:)

Bu sabah eşimle eski reklamlarla ilgili bir program izledik ve benim çok hoşuma gitti.
Nereden nereye geldiğini daha iyi anladım insanoğlunun:)
Bi mutlu oldum, bi neşe doldum nedense eski reklamları izlerken ve eski ilanları merak edip bir araştırmaya girdim. 
Umarım siz de aynı duyguları hissedersiniz:)


Şükufe ! Mendilinizden 15 gün çıkmaz:)


Çok modern:)


Bu tam Esertoma göre bir reklam:)







Yarım kilo mercimek herşeyi çözer:):):)



Ailecek içelim, güzelleşelim:)



Bir krem nelere kadir:)









Puro tuvalet sabunu gençlik, güzellik ve cazibe sabunudur:)



8 yorum:

  1. Eskiye ait herşey beni cezbediyor, dolayısıyla çok hoşuma gitti... eski dergilerden bir dizi ver evde onlarda da böyle renklamlar var, onlara baktıkça kedimi bir tuhaf hissediyorum, sizin de söylediğiniz gibi insanlık nereden nereye gelmiş diye düşünüyoruz. İyiki onlar da varlar. Eskiden belgeler, kanıtlar, yaşanmışlık izleri.. harika birşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika birşey bu izler... İnsana değişik bir mutluluk da katıyorlar:)

      Sil
  2. ne hoş... zamana dokunabilmek... geçmiş zamanda gezinmek teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Bu mutluluğu size de yaşatabildiysem ne mutlu bana:)

      Sil
  3. hahaha yesıl mercımek harıkaymıs

    YanıtlaSil
  4. bende ara sıra bloğumda nostalji yapıyorum bu niye daha önce aklıma gelmedi acaba:):)krem reklamı çok iyiymiş:)sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyondaki programı görene kadar benim de aklımda yoktu hiç ama çok sevdim bu eski reklam işini:)

      Sil