2 Mart 2013 Cumartesi

DIY - Gözlük süsleme








Sizce de çok cici değil mi? :):):)

8 yorum:

  1. kız benim gözlerim onlara takılırda üste bakmaktan yolda yuvarlanır dururum artık;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeheh ama çok ciciler bence yaa denemeyi düşünüyorum şahsen:)

      Sil
  2. bugün ege boncuktaydım varya çıldırcaktım
    ıncık cıncık çiviler kapatma aparatları papağanlar boncuklar misinalar 40 küsür lira uçtu gitti zor çıktım bende bayılıyorum böyle şeylere şimdi takı kursuna başladım
    bakalım hayırlısı kafayı yicemm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralara gidince ben de kendimi kaybediyorum ya:) Çok sevindim kursa başlamana bir sürü ciciler yap paylaş. Keşke zamanım olsa da ben de gidebilsem valla. Ben de kendi çapımda takılıyorum işte takıydı, dikişti falan:)

      Sil
  3. kızım kendine haksızlık etme sen bayağ güzel şeyler bulup yapıyorsun bende ilham 0 şimdi bak bunları aldım
    hocayı bekliyorum gitçem o kafasına göre öğretçek
    ben model bulamıyorum yaratıcılık yokki;)))
    kurs alıyorum ki ilham gelsin die
    beceriksizim ben yahu
    ama azmettim başarcam bu işi
    sende yapıyorsun güzel ciciler takipteyimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlham gelir merak etme. Birazcık başla elin azıcık alışsın müptelası olursun. İlham gelmese de sırf canın istiyor diye gerekirse zorla getirtirsin ilhamı:)

      Sil
  4. çok farklı olmuş gerçekten :)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    çekilişim var herkesi beklerim...

    YanıtlaSil
  5. ya ben tacın üzerine dizmek istedim ama yapışmadı kullandığım yapıştırıcıda japon yapıştırıcıydı sizce neden olmadı :?

    YanıtlaSil