3 Şubat 2013 Pazar

Ojeleşme etkinliğinden gelen cicilerim:)

Sevgili bakimliolmakasktir 'ın düzenlediği ojeleşme etkinliğinde neslihan ile eşleştik.
Hafta başında cicilerim gelse de ancak bugün fırsat bulabildim fotoğraf çekip post yapmaya.


Hediyelerimin üzerindeki minik notlar da çooooooooook hoşuma gitti:)



Zürafam çok tatlı değil miii:)
Post-it'im de öyleeee:)


Tırnakla ilgili herşeyi severim:)


Bu kadar öz göründüklerine bakmayın çoğu çantamda, kafamda orda burda.
Post yapmadan kullanmaya başladım deli gibi:)







Bir de dünya tatlısı bir törpüm var ama kendisini elime alır almaz hemen makyaj çantamın içine koydum hep yanımda taşıyayım diye ancak makyaj çantamı iş yerinde unuttum:(

Sizce de çok cici değil mi hediyelerim? :)
Ben şimdi Neslihandan gelen flormar magnetic ojemi denemeye gidiyorum.
Üşenmezsem az sonra onun da postunu yaparım:)

Herkese sendromsuz pazartesileeeer:)


12 yorum:

  1. kız buluşmaya katıldınmı
    sadece 1 kişi fotoğraf çekmiş seni göremedim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım katılamadım. Dün akşam arkadaşıma gittik eve geldiğimizde sabah 6'ydı. Buluşma saatinde daha yeni uyanmıştım ben:( Eşim de ne zamandır ilk defa pazar günü çalışmayınca ona zaman ayırayım dedim:)

      Sil
  2. :) Bu postu görünce çok çok mutlu oldum. Bu hediyeleşme işine de bayıldım. Benden çok uzakta tanımadığım biriyle böyle bir etkinlikte ve iletişimde bulunmak çok keyifliydi benim için. Güle güle güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Neslihancım. Senin gibi birisini tanımak da ayrı keyif verdi bana:)

      Sil
  3. güle güle kullan ojelerin çok güzell

    YanıtlaSil