6 Şubat 2013 Çarşamba

Kombin Önerileri - Rahatlık!

Birkaç gün önce başlayan lanet boğaz ağrım bu sabah yerini sesimin sessizliğine bıraktı. 
( Nasıl bu cümle kurduysam artık )
Sabah sesim çıkmadı ve canım o kadar acıdı ki yutkunurken. 
Faranjit olacağımı düşünüyordum ancak boğaz ağrısı ve acısı  dışında hiçbir sorun yoktu.
Taa ki öğleden sonra bütün vücudumun deliler gibi çimdiklendiği hissiyle mahvolana kadar...
Eve geldim, duşumu aldım rahatlarım diye biraz ama daha da kötü oldum.
Hafta sonu sınavım var.
Çok hastayım.
İşim o kadar çok ki rapor alamam asla.
Allahım bana yardım et. Güç ver, kuvvet ver. 
Bu arada daha önceden eşimin atanmasıyla ilgili dualarınızı istemiştim.
Geçen hafta hiç hesapta yokken bizden 5 tane il seçmemizi istediler:(
Seçtik ama hala atanıp atanmayacağımız belli değil. Şu çilemiz de bitsin artık!
Ne iğrenç bir haftadır bu:(

Böyle bir haftada rahatlıktan başka hiçbir şey düşünümem.
Hem bedenim yorgun, hem beynim.
O yüzden bugünün kombinlerinin adı rahatlık olsun! :)









4 yorum: