16 Şubat 2013 Cumartesi

Desenli Çoraplar - Sizin Tercihiniz Hangisi?

Bugün nereden takıldı aklıma bilmiyorum ama bütün gün aklımda desenli çoraplar vardı.
Bir sürü almak için yanıp tutuşuyorum şu an.
Yarının baş planı şimdiden hazır:):):)

İşte benim beğendiklerim bunlar. Ya sizinkiler? :)





























Benim için bu çorap listesi böyle uzaaar gider:)
Bugün eşim çalışıyor ve babam da nöbetçiymiş.
Biz bu günü annemle ikimize ilan ettik.
Önce anneme kahvaltıya gideceğim ordan da doğru alışverişeee:)
Aslında size söz vermiştim her seferinde alışveriş postu yapacağım diye ama kendimi en temel bloggerlardan biri ilan ediyorum:(
Çünkü bir dünya alışveriş yaptım ama hepsine post yapmaya üşendim:(
Bir gün ben de günü gününe yapacağım alışveriş postu:)

Bir de eşimle akşam İKEA'ya gitmeye karar verdik tabii hava yağmurlu olmazsa.
Malumunuz motor delisiyiz:)
Eğer olur da gidersek size bir İKEA postu yapmaya karar verdim;)

Herkese iyi pazarlaar:)


3 yorum:

  1. hepsi çok güzel

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok çeşit var ki insan hangisini seçeceğini şaşırıyor:)

      Sil
  2. Benimde puanlı çorap hastalığım var. Nedense çok bi seviyorum o çorapları. Bu arada blogunu çok beğendim. Takipteyim . Sende takip edersen çok sevinirim . Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil