20 Ocak 2013 Pazar

İnstagramdan Seçmeler Vol 2


Herkese merhaba... Blogta yeteri kadar faal olamasam da instagramda yeteri kadar faal olduğumu düşünüyorum:)
İşlerim ciddi anlamda çok yoğun şu aralar. 
En kısa zamanda izin kullanmam gerek yoksa  " yeteeeeeer " diye bağırıp bırakıp gideceğim:)

Henüz 6,5 aydır evliyim bildiğiniz gibi. Evlenene kadar bildiğim yemek patates kızartması ve makarnadan fazla değildi ancak internet sağolsun artık öğreniyorum sanırım:)
Hayatta yapamam dediğim şeyleri bile yapıyorum:) İki haftadır hamura sarmış durumdayım.
Gördüğünüz gibi açmalar, poğaçalar, pizzalar...:) 
Kendim yaptım diye söylemiyorum hepsi enfes oldu:):):)
Bu arada dip not geçeyim hepsinin hamurunu ben mayaladım:D
Üstteki kestane ne alaka derseniz eğer o benim büyük aşkım.
Onsuz olmaz:):)




Havalar soğudukça yazı ve balayımızı özlüyor arada sırada böyle yad ediyorum...
Alttaki kaputaş plajı. Kendilerine aşık olduk biz:)




O kadar heyecan, o kadar çaba, o kadar koşuşturmaca...
Bitti gitti...
Ben hiçbir şey anlamadım da düğün günümü geri getirebilir miyiz acaba:)
Bu arada ortadaki fotoğraf dış çekimlerden. Ne kolyem var ne küpem.
Takmadığımı çekimin yarısında fark ettim:):):)



Jolly Jewelsları seviyorum. Hem de çooooooooooooook:):):)


İş yerinden arkadaşıma sürpriz doğum günü hediyesi. Asıl adı Engin.
Mıho ise taktığımız lakaplarından sadece biri:)


8 yorum:

  1. Plaja ben de bayıldımm. Cidden çok güzel görünüyor. Gecenin bu saati birbirinden lezzetli yememkleri görmeseydim iyiydi de yapıcak bişey yok ellerine sağlık =)) Gelinliğini de çook sevdimm ve çok güldüm yazdıklarını okurken canım =))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle kaputaşa gitmelisin denizi gerçekten çok guzel Tubacım. Yemek ne yazık ki saat fark etmeden bizim zaafımız:):)Gelinliğimi beğenmene çok mutlu oldum daha guzeli senin olsun canım benim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Gamze,
    Balayı günlerini özleyenlerden biri de benim galiba.
    Leyla olmak güzel bir duygu :)
    Evliliğin ömrünce güzel sürsün...
    Bu arada seni son postumda imledim. Yapmak istersen diye ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Büşracım:) En kısa zamanda geliyorum mimimi almaya :)

      Sil
  4. Hamur işleri, deniz fotoğrafları bu soğuk kış gününde çok iyi geldi :)
    Gelinliğiniz çok güzelmiş ve çok yakışmış. İnşallah hep mutlu olursunuz.
    Ojelerede bayıldım, renkleri çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aslı:) Keşke bir daha düğün yapsak da gelinliğimi giyebilsem sonra arkasından bir balayı daha:) Gelinliğimi beğenmene de mutlu oldum. Ayrıca oje candır, her daim sevilir:):):)

      Sil
  5. canim bende senin gibi hicmi hic anlamiyorum yemeklerden :) sevdicegim cok gelistirdi kendini ben hala yemek yapamiyorum ve isin kötüsüde pek mutfakda yemek yapmayi sevmiyorum ne yapacaksak artik :DDD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık anlamadığımı kabul etmiyorum bilmiyormuşum diyorum. İnternet, bilgisayar çağındayız artık bilgisayardan baka baka herşeyi yapıyorum hemencecik ve çok da güzel oluyor. Ben de senin gibi sevgiliyken falan " Amaaan Eser biliyo nasıl olsa o bana öğretir " diyordum ama öyle olmadı. Yaptıkları yaa ordu doyuran cinsten oluyor ya da fazla tuzlu:) Ama yine de yapıyor hakkını yemem kocamın:) Benim şöyle bir ekstram var o halde bana çamaşırdı ütüydü temizlikti hiçbir şey yaptırmasınlar bütün gün mutfaktan çıkmamaya razıyım. Ben de mutfağı seviyorum:)

      Sil