6 Ocak 2013 Pazar

Evinizde rahatlıkla yapabileceğiniz saç modelleri...

Benim için pazartesi sendromunun bel kemiklerinden birisi de saç sorunudur çünkü pazar gününden saçımı hazır etmediysem eğer pazartesi bana kabus gibi geçer çünkü ne zaman erken kalkıp saç yapacağımı söylesem kendi kendime, artık ben de gülüyorum halime:)
Sabahın köründe kalkıp kim saçla uğraşacak arkadaş! :):):)
İşte kısa zamanda pratik ve sade olduğu kadar da şık saç modelleri...
Bunları evimizde kolaylıkla yapabiliriz ( -im) :)















Bu aralar saçlarımla kafayı bozmuş durumdayım. Özellikle de boylarıyla!
Aslında saçlarım neredeyse belime yakın ama daha uzun olsun istiyorum.
İnternetten araştırdığım birkaç yöntem var saç uzatmak için. 
En kısa zamanda aktara gidip gerekli malzemeleri alıp deneyimlerimi de sizlerle paylaşacağım...
Herkese iyi geceleeeer:)

8 yorum:

  1. Ah tatlım ya çok zordu valla. Çalıştığımla birleştirerek mantıklı salladım bakalım ne kadar tutacak:)

    YanıtlaSil
  2. bunlar bildiğin kuaför işi. tek başına yapabileni tebrik ediyorum valla. her ne kadar hepsini çok beğensem de, hiçbirini yapamam ben :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç tanesi özel beceri isteyebilir haklısın ama çok da zor değiller bana göre:)

      Sil
  3. bu yazını sevdim sağol

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil