2 Aralık 2012 Pazar

Yılbaşı mı geliyor ne? :):):):)

Evet nihayet beklenen gün geliyor. Birçoğumuz şimdiden başladık planlara. Nereye gideceğiz, ne giyeceğiz, makyajımız nasıl olsun, saçımız nasıl olsun, kime ne hediye alacağız? 
Sorular, sorular, sorular...
Bunların ötesinde biz geçen sene kalem arkadaşlarım ile beraber kıpkırmızı olmaya karar vermiştik hatta kırmızı giymeyeni fotoğraflara bile almayacaktık neredeyse:)
Çok güzel bir ön kutlama yapmıştık işte kendi aramızda.
Az önce o fotoğraflara bakarken sizinle de paylaşmak istedim. 
Geçen sene kutlamamızdan birkaç kare:):):):)


Ben;)












Bizim kalem de oje delisi olduğu için oje de önemli bir ayrıntı bizim için.
Ama bu sene düz bir kırmızı sürmemeye karar verdim ve birazcıcık araştırma yaptım hem sizin için hem kendim için. 
Ben hepsini çok beğendim. Hangisini yapacağıma karar verebilmiş de değilim. 
Peki siz hangisini beğendiniz ya da bana hangisini önerirsiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum:)












7 yorum:

  1. Ojelerin hepsi birbirinden güzel ama ben en çok altın sarısı ve kırmızıyla yapılanı, bir de yine kırmızı üzerinde kar taneleri olanı beğendim. Bana zaten kırmızı olsun yeter =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızının asaleti var ben de çok seviyorum kırmızıyı:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Benim de favorilerim arasında o. Zor görünüyo ama sanki yapılabilitesi var dikkatli bakınca:)

      Sil
  3. altın sarı kırmızı olan ve en sondaki beyazlı olanı çok beğendim:D çok uğraştırmasın ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kararımı vereyim de silip silip yeniden denicem. Yılbaşı için değer bence:)

      Sil