16 Aralık 2012 Pazar

İnstagramdan Seçmeler

Herkese merhaba. Eskisi kadar sık post giremiyorum ne yazık ki çünkü ne misafirim bitiyor ne gezmelerim. Üstüne üstlük bir de grip oldum. İki gündür mütemadiyen yatıyorum:(
Artık her hafta size intagramdan seçmeler yapmaya karar verdim:)

Bu hafta instagramda ben neler yapmışım bakalım?


Kahve tonları ve altın sarısının yeri apayrıdır nedense:)


Bootielerime aşığım:) İnanılmaz rahatlar. Gömleğimin yakasını ise geçen sene çok sıkıldığım bir zaman yapmıştım:)


Çikolata soslu, damla çikolata parçacıklı muffinlerim:)


Motor hastası kocanın motor hastası arkadaşları olunca pasta bile motorlu oluyor:)


Bu da bizim pepemizdi. Annemin kardeşime hediyesiydi. Kar beyazı resmen ve bayılırdı ellerimizi yalamaya. Ancak ne yazık ki hiperaktifti ve sadece 2 ay dayanabildik ev içerisinde çünkü koyduğumuz en derin kutulardan çıkmayı başardı kutunun üzerine eşya koysak bile...
O yüzden babamın bahçeli evi olan bir arkadaşına verdik ama sizce de çok tatlı değil mi?
Çok özledim pepemiiii:(


Klozet kapağının sevimliliğine ne demeli? :):):)


İş yerinden çok yakın bir arkadaşım askere gitti ve 1 hafta boyunca asker eğlencesi yaptık ona.
Son noktayı ise bizim evde koyduk bu şişelerle.
Şişeler bittikten sonraki anı ve sonrasını hayal gücünüze bırakıyorum:):):)

İnstagramda beni takip etmek isterseniz " gamzeser " olarak aratabilirsiniz.

Herkese iyi pazarlar:)

4 yorum:

  1. Pepe gerçekten çok tatlııı =))Ben olsam ben de çok özlerdim :( Klozet kapağı da çok sevimli =)
    Bu arada mimledim seni =)

    YanıtlaSil
  2. Pepe çok tatlıymış, klozet kapağı çok şeker, pasta süper gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pepe bizim aşkımızdı:( Klozet kapağına bayıldım ben de görür görmez en kısa zamanda ben de alıcam onlardan:) Pastanın görünüşü gibi tadı da şahaneydi:):)

      Sil