4 Aralık 2012 Salı

Hediyelerim geldiii:):):):)

Sevgili kimdikibudeli blogunun sahibesi Büşranın hediye çekilişine katılmıştım ve pazar günü adımı görünce inanamadım. Şok geçirdim. Hatta eşimi uyandırdım acaba ben mi yanlış okuyorum diye çünkü hiç şansım yoktur benim böyle şeylerde ama sanırım şansım döndü çünkü o kadar güzel hediyeler geldi ki...
Kargoyu aldığımda o kadar heyecanlandım ki çünkü kocaman bir kutu beni bekliyordu masamda:)
Kutunun fotoğrafını çekmeyi unuttum o heyecanla ama geri kalan herşeyin fotoğrafı var.
Sizi daha fazla merakta bırakmadan ben susayım fotoğraflar konuşsun:)




















Sizce de çok çok çok güzel değil mi hediyelerim?:)
Çoooook sevgili Büşra'ya tekrar teşekkür ediyor ve kahve makinemle şööööyle bol köpüklü bir kahve yapmaya gidiyorummm:):):)






12 yorum:

  1. çok güzeller.detaylar da çok şık...güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  2. Canim Cook şanslısın. İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. ıyı günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller canım mutlu günlerde kullan hepsini valla iyi şans varmı sende :)

    YanıtlaSil
  5. Harikalarr iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. ayyyy hepsii çok güzelll güle güle kullann

    YanıtlaSil
  7. Gamze, bu kadar güzel tepki almayı ummuyordum.
    İnşallah her şey güzel olmuştur deyip duruyordum içimden.
    Postun resimler harika olmuş. Güzel günlerde kullan inşallah...
    Kahveleri içecek olanlara şimdiden afiyet olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. tebrikler... hepsi çok güzel... güle güle kullan.. :)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil