30 Aralık 2012 Pazar

Alışveriş Günlükleri Vol 1

Son postumda size trendyol alışverişimden bahsetmiş, bundan sonra üşenmeden alışveriş postlarımı eksiksiz yerine getireceğimi söylemiştim.
Bunları bir seriye bağlamak gerek dedim ve işte serinin ilk postu ile karşınızdayım:)
Bakalım neler almışım? :)



Siyah her zaman favori renklerimin başında olmuştur. E buna bir de dantel detayı eklenince...:)
Siyah bluz LCW  Fiyat: 14:90 TL
( Çok yakında bu bluz üzerinde dantelin yanına zımba detayı ile görebilirsiniz )


Aslında bu hırkayı kendim almadım ama alacaktım:)
Kotondan annem için hediye aldıktan sonra tam çıkarken gördüm ve çarpıldım. Fakat çok kalabalık olduğu için tekrar sıraya girmeyi gözüm yemedi ve daha sonra alırım diye ayrıldım oradan. 
Eşim şu sıra neredeyse gün aşırı Ankaraya gidip geliyor ve ben de haliyle annemde kalıyorum.
Cuma akşam gittiğimde ise annem dayanamadı ve yılbaşı hediyemi verdi yani bu barok hırkayı:)
Annem diye söylemiyorum çok zevkli kadındır yahu:)
Nokta atışı yapmış resmen:)

Ve işte bunlar da öğlen arası kaçamağım:)


Beyaz bodyler her zaman favori parçalarım arasındadır. Sade giy , hırka içine giy, ceket içine giy, kaza içine giy... Çok seviyorum düz ve kare yaka beyaz bodyleri:)
Siyah kısa hırka ise herkesin dolabında olması gerektiğini düşündüğüm parçalardan...
Her ikisi de Mango
Beyaz body : 15;99 TL
Siyah hırka : 29,99 TL


Taparak aldığım bir kazak bu. Mango örgü kazak...Arkasındaki kadife ve ucu metal detayı ise harika.
Siyah simli ipten ve sıcacık tutuyor.
Az çok bilirsiniz motor hastası olduğumuzu karılı kocalı:)
Kazağı aldığım gün motorla bir yere gittik bu havada ve gittiğimiz yere vardığımda motor montumu falan üzerimden resmen fırlattım. Kazak o kadar sıcacık tuttu ki... Montla birleşince beni sıcaktan öldüreceklerdi:)
Mango siyah kazak : 44;99 TL


Bloglarda sık sık gördüğümüz Golden Rose Jolly Jewels.
Mağazalarda bulamadığım için kırmızı olanını Golden Rose'un internet sitesinden almıştım fakat ojeyi teslim aldıktan 1 gün sonra raflarda bulup ikisine de yapıştım:)
Kırmızı olan 108
Yeşil olan 106
Beyaz olan 110
Golden Rose Top Coat'ın ise kesinlikle Jolly Jewelslerle kullanılması gerektiğini düşünüyorum.
Top Coatsız sürdüğüm 108 numaralı olanı biraz da yoğun sürdüğümden sanırım 1 gün sonra dökülmeye başladı.

Tiffany gömleğim... Hem önden bağlamalı, hem zımbalı:)
Çok severek aldım:)
Tiffany gömlek: 29;90 TL


Ves Deri Çizme... Boynerden aldım.
Çok rahat ve yumuşacıklar:)
Şu anda indirimde...
Çizme : 127;60 TL



Peki bu kazağım nasıl?
Ben çok çok çok sevdim bunu. Bence paha biçilemez çünkü biricik annem, herşeyim elleriyle örmüş bunu bana:)
Annemi herşeyden çoooook seviyorum:):):)

Şimdilik bu kadaaaar:)
Herkese iyi pazarlar:)
Muck 


7 yorum:

  1. hepsi çok hoş güle güle kullan...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullanın... :)

    YanıtlaSil
  3. Hepside çok şık gerçekten, kazaklara bayıldım:)

    Sevgilerimle
    Sümeyra,

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil