4 Kasım 2012 Pazar

Ürünlerimi satışa çıkartıyorum!

Etrafımdaki herkes " Bunlara bu kadar emek veriyorsun. Neden satmıyorsun? " sorusunu sormaya başladı. 
Aslında evet satmayı ben de istiyordum. İnsanlar benim yaptığım şeyleri de kullansın taksın istiyorum fakat hiç cesaretim yoktu.
Dün akşam katıldığım bir yemekte gelen kız arkdaşlarım hepsi taktığım bilekliklere " Bunu da yaptığını söyleme seni döveriz artık! Sat bunları artık " dedikten sonra sanırım cesaretim biraz olsun toparlanmaya başları bu konuda... 
Ufak ufak başlayayım artık ben de dedim:):):)



Öncelikle iş yerimde hiç tanımadığım ( yaklaşık 2000 personeliz:) ) kişilerin beni yoldan çevirip " Bunu nereden aldın? " sorusunu sordukları kolye ile başlayayım dedim. 
Sanırım benim de en sevdiğim ürünüm bu:)

Bilgi ve sipariş için gamzedd@gmail.com


NOT: Hazır ürün gönderilmeyecektir. Sipariş halinde yenisi yapılıp gönderilecektir:)

1 yorum: