10 Kasım 2012 Cumartesi

Seni anıyoruz, seni arıyoruz!


Sözün bittiği yer bugün... Kitaplardan, anlatılardan tanısam da sadece o kadar çok özledim ki onu... Gözlerim doldu, utandım. Çünkü onun bıraktığı bu vatana bu millete onun istediği gibi bakamayanlar adına utandım. O bu milleti kendi mirasının koruyucusu olarak bırakırken ona saygısızlık edenler, unutanlar, aldatanlar için utandım...
Seninle büyüdüm ben, senin sevginle, sana duyduğum saygıyla... Her zaman sahip çıktım senin ilkelerine, bıraktıklarına... Ama benim sahip çıkmam yetmiyor ki ATAM...
Gel de gör ne hallerde ülkem...
Keşke uyansan yanımıza gelsen... Hep bizimle yaşasan... Benim ömrümden alsınlar sana versinler yeter ki gel. Bir daha hiç gitme...
SENİ ÇOK ÖZLEDİM ATAM!!!
HER ZAMAN KALBİMDESİN, HER ZAMAN KALBİMİZDESİN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder