24 Kasım 2012 Cumartesi

Hediyeleşme Etkinliği:)

Sevgili Tuba 'nın hediye etkinliği sonucu eşleştiğim ve tanımaktan da çok memnun olduğum çok sevgili Büşra 'nın hediyeleri geldi.
Hepsini çok çok çok beğendim. Kutunun üzerindeki uğur böceklerinden tutun o miss gibi kokulu mumlara kadar:)


Kutuyu açar açmaz çilekli mumun kokusuyla vuruldum zaten. Bayılırım ben çilek kokusuna:)


Peki hediye kutumdan neler mi çıktı?


- Cecile makyaj temizleme mendili ( Bir gece önce son mendilimi kullanmıştım ve bugün gidip alacaktım:) )

- Cici mi cici selpak. Üzerindeki desenler çok güzel. İnsan bunu kullanmaya kıyamaz:)

- Body Lotion... Kokusuna bayıldım. Kardeşim çok yalvardı " Abla ne olur bana ver " diye ama olmaaaaz:) Çok tatlı bir portakal kokusu var:)

- Çilekli ve vanilyalı mumlar... Dediğim gibi kutuyu açar açmaz çileklinin kokusuyla büyülendim:)

- Oje tam benim gibi oje manyağı birisine göre bir hediye:)

- Banyo lifi

-Deftere ayrı bir bayıldım. Üzerinde ise şöyle yazıyor; 
"  Bir defter; yazı yazmaya yarar, çizgi çizmeye, en sevdiğimize anlatamadığımız duygularımızı dökmeye yarar bazen...
Annemizin ayak üstü anlattığı yemek tarifini yazmışızdır kimi zaman, sıcacık bir telefon numarasını, arkadaşlarımızın doğum günlerini, unutulmasınlar diye...
Sinirlenir, yırtarız sayfalarını, fırlatıp atarız bazen, bazen de saklarız bir ömür boyu..."

- Bilekliğim sizce de çok güzel değil mi:):):)




Hiç beğenmez miyiiim? Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Çok teşekkür ederim. Aynen dediğin gibi yılbaşı heyecanı yaşadık daha şimdiden:)

Tuba'ya bu güzel etkinlik için, Büşraya ise bu güzel hediyeler için tekrar teşekkürler:)


5 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, defterin üzerindeki nota bayıldım. Gerçekten çok ince :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl mutlu oldum beğenmene anlatamam :))) İyi günlerde kullan her birini :) Çokta güzel fotoğraflayıp anlatmışsın ayrıca :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım. Etkinliğime katıldığın için asıl ben teşekkür ederim. Defterin üzerindeki nota bayıldım =)

    YanıtlaSil