24 Kasım 2012 Cumartesi

Geçen İki Haftada Ben...

Tam iki hafta olmuş birşeyler yazmayalı. Yoğunum, yorgunum, bitiğim:)
Diyetten de bahsemedim tabii size:(
Ara sıra ufak kaçamaklar yapsam da ( 1 yudum şarap ya da 1 dilim meyve gibi ) gayet iyi gidiyor herşey. Tam 5 kilo 300 gram verdim. Mutluyum!
Neyse...
Sevgili  Tuba 'nin hediye etkinliği sonucu sevgili Büşra ile eşleştik. 
Bu fotoğraflar geçen haftadan. Büşraya hediye almaya çıktığımda birçoğunun aynısı kendime de aldım. Çünkü çok çok beğenerek ve içime sinerek aldım. 
Sanırım o da beğendi hediyelerini.
İşte etkinlik alışverişim:) Hem Büşrayla eşleştim hem de kendimi kendimle eşleştirdim:):):):)




Bu tavşancıklara bayıldım:) İster toka yapın isterseniz taç:) 


Küpelere ilk görüşte çarpıldım:)


Bu kolye ve ikili yüzük de çok severek aldığım parçalardan:)

Çıkmışken oje almadan olmaz değil mi? Benim gibi ojekolik sınıfına girebilecek derecedeyseniz:)




Bir de trendyoldan aldığım ve gelmelerini dört gözle beklediğim cicilerim var tabi:)


Bambi zımbalı babet beni kendine aşık etti:)



Ve beklediğim diğer parça bu bordo peplum bluz. Aslına bakarsanız çok tereddütte kaldım çünkü geçen sene yine aynı siteden aldığım bir peplum bluzda ufacık bir esneme payı bile yoktu ve kumaşı sertti. Ama bu kumaşa bayıldım. Yumuşacık ve çok rahat.
Aşkla giyiyorum artık kendisini:):):)


Takip edenler bilir uzun süredir kolye molye birşeyler yapmıyordum. Geçen hafta nöbette canım sıkıldı ve işte sonuç. Yarım saatte iki kolye:)


Nasıl olmuş beğendiniz mi?

Şimdilik benden bu kadar... Etkinlik hediyelerim ise çok yakında:)






4 yorum:

  1. Hediyeleriniz güle güle güle kullanın ,beğendim,
    5 kilomu verdin çok iyimiş,kilo vermeye veriyorumda direkt yüzümden gidiyor,diğer yerler aynı 2 kilo versem şu göbekten yeter:)

    YanıtlaSil
  2. İşte göbek bacak kol gibi yerler için bir çoğumuz hoşlanmasak da vücudun sıkılaşması namına spor şart. Herşey diyetle de olmuyor ne yazık ki:)

    YanıtlaSil
  3. Hayatim Dukan diyeti yapiyorsan lutfen ama lutfen dikkat et, hastanelik oldum vitaminsizlikten cigerimde pihtilasma olustu.
    Yaparken mutlaka bir doktora gorun :)
    sevgilerr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sıkı sıkıya bağlanmıyorum çünkü vücudumun vitamin de alması gerektiğini biliyorum. Haftada bir de olsa mutlaka meyve yiyorum. Ve kontrol ediliyorum sık sık babam tarafından merak etme. Ama yine de teşekkür ederim uyarıların için ve çoook geçmiş olsun:)

      Sil