4 Kasım 2012 Pazar

Dukan diyeti ve başlangıç

Evet... Başlıktan da anlaşılacağı üzere dukan diyetine başlıyorum. Uzun araştırmalar sonucu dukan'a başlamaya karar verdim.


Ne zaman ki spor hayatımı bırakıp masa başı bir işe başladım işte o zaman kötüye gitmeye başladı herşey. 
İşe başlayalı 3 sene oldu. Şu an 80 kiloyum ve geçen yaz 85'i gördüm ne yazık ki:( Düğün falan derken 74'e kadar inmiştim fakat her evlenen genç kız gibi yine kilo aldım:)
Oysa işe başladığımda sadece 60 kiloydum:(
Artık herşeye yeniden başlamaya, hayatımı bir düzene sokmaya karar verdim herşeyden önce kendi sağlığım için!
Test'i yaptığımda tam 274 gün verdi hedef kiloma ulaşmam için. Bu süreçte neler yedim, ne yemekler yaptım, ne kadar kilo verdim hepsini sizinle paylaşacağım. 
İşte bu da test sonucum.


Siz de bu süreçte yanımda olun ve desteklerinizi esirgemeyin olur mu? Çünkü gerçekten buna ihtiyacım var:)


Sevgiler:):):)

14 yorum:

  1. tabiki canim birbirimize destek olalim bende basladim benim iki ay oldu ve baya verdim kilo ama cok cok spor yapiyorum hergün 3 saat:) spor olmadan olmuyor inanki ve yulaf kepegini sakin unutma canim hergün yemeye

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 3 saat spor çok fazla. En fazla 1,5-2 saat olmalı. Bunu spor hayatım ve antrenör eşime dayandırıyorum:) Yulaf kepeğim hazır, yemekten sonra eşimle diyet alışverişine gidicez ve şimdiden kreplerim ve tost ekmeklerim hazır:)Yarın yepyeni bir hayat başlıyor:) Sen kaç kilo verdin?

      Yanıtla

      Sil
    2. canim benim bünyem aliskin :)) hergün ise bisikletle gidip geliyorum yani bir bucuk saatimi aliyor ve bir bucuk saatde spora salonuna gidiyorum yani etti 3 saat :) ama senelerdir yapiyorum :)aliskanlik iste ben 8 kilo verdim.Ben fakat su krepleri yapamadim gitti :) yapisiyor hep bende tavada birgün sinirlendim firlattim elimdekileri sonra sirf peynir yedim :) yani krepleri bir tutturamadim

      Mein Blog/Blogum

      Sil
    3. Benimkiler yapışmadı hiç olabildiğince ince yaptım ve tavamı yağlı peçeteyle yağladım. Krep olmazsa ekmek ye sen de bir gun yaparsın krepi de:) aaah ah ben de görebilecek miyim bakalım o gunleri

      Sil
  2. Kolay gelsin. İstedikten sonra yapılamayacak hiç bir şey yok. Merakla takip ediyor olacağım seni =)

    YanıtlaSil
  3. umarım dilediğin gibi gider diyetin ve hayatın canım şimdiden başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım herşey güzel gider... Bi gazla başladım bakalım:)

      Sil
  4. gamze nie hiç bana uğramıosun kuzum:((
    gel aradabir
    buarada diyet inşallah istediğin gb sonuçlanır
    sana tek tavsiyem var yemeklerini nekadar yersen ye
    çooook yavaş ye bak ben herşey yerim çok şükür kilo almam
    bununda tek sebebi çok çiğneyip yavaş yememden kaynaklanıyor
    57 kiloydum diyetisyene gittim çünkü göbeğim vardı baya
    pek veremedim sonra yavaş yemek yemeyi keşfedince yaklaşık 10 kilo verdim haberin ola önemse bu lafları biz bu göbeği boşuna eritmedik;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa o kadar yoğunum ki bu aralar:( Söz ihmal etmeyeceğim seni:) Diyet gayet güzel gidiyor hiç acıkmadım desem yeridir. Sadece son yarım saattir kıpırdanmalar var midemde:) Umarım istediğim gibi olur herşey:)

      Sil
  5. Umarım istediğiniz gibi uygulayabilirsiniz diyeti, ben de uygulamayı isterdim ama protein ağırlıklı bir diyet benim bünyeme uymuyor, size kolaylıklar dilerim:).

    YanıtlaSil
  6. Ben doğum kilolarımı vermek için Dukan'ı 2 yıl önce yaptım. 88'den 77 kg'ya düştüm. Şimdi 3 gün önce tekrar başladım. Hedef: 65 kg. ben diyet başlangıcında ağır spor yapmıyorum, çünkü kg verme durunca spor kurtarıcı oluyor..sana çoook başarılar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de aşırı spor taraftarı değilim ki zaten senelerdir bıkmış biri olarak spordan:) Günde 20 dakika yürüyüş verdim kendime bu hafta. Ondan sonra yavaş yavaş yükselteceğim:) Şimdi yemeğim pişiyor sonra doooğru koşu bandına:) Sana da başarılar umarım ikimiz de istediğimiz kiloya ulaşırız:)

      Sil