7 Kasım 2012 Çarşamba

Atak evresi 3. gün

Dün akşam biraz rahatsızlandım ve yürüyüş yapamadım. Sabah da onun vicdan azabıyla uyandım ne yazık ki:(
Dün olduğu gibi bugün de dukan tost ekmeğimin arasına jambonlarımı koyarak yola koyuldum ve yine 1 fincan şekersiz çay eşliğinde yedim.
Ara öğünüm her zamanki gibi türk kahvesiydi.
Daha önce de söylediğim gibi öğlen yemeklerimi dışarıda yiyorum ve yemeklerim kısıtlı ne yazık ki. Bu yüzden bugün de pazartesi olduğu gibi tavuk ızgara yedim.Dün olduğu gibi yarım biber dahi etmeyecek incecik doğranmış kırmızı taze biber yedim ve yanında cola zero içtim.
İş yerime döndüğümde 1 küçük bardak şekersiz çay içtim.
Beni takip edenler az çok bilir adliyede çalışıyorum ve ne yazık ki işlerin yoğunluğu ortada.
Bugün Savcı'mın yanından çıktığımda saat 4;30 du ve mesainin bitmesine yarım saat vardı. 
O yüzden hiçbir şey yemedim.
Bugün eşim geç gelecek ve inanılmaz yorgunum. E bir de hastayım tabii ki.Hiç yemek yapasım da yok. O yüzden bugün dışarıdan ızgara biftek sipariş ettim dört gözle gelmesini bekliyorum çünkü çok acıktııım:)
Yanında da light yoğurt içine kornişon turşu doğramayı düşünüyorum.
Saat 19:00 gibi ise arkadaşım gelecek. Onunla da bir kahve ya da beşi bir yerde çayı içebilirim. Tabii ki şekersiz:)

Bugünlük de benden bu kadar. 3. günden sonra halsizlik, baş ağrısı, kabızlık gibi sorunlardan bahsediyorlar. Siz yaşadınız mı böyle sorunlar?

Bugün farkında olmadan şöyle birşey yaptım ne yazık ki. Arkadaşım bana sakız uzattı ben de attım ağzıma bir güzel çiğnedim. Hem de şekerli! :(:(:(:(:( Yarım saat sonra aklıma geldi diyette olduğum.Umarım bu bir sorun yaratmaz.

Bugünlük de diyetimden bu kadar. Dünkü yürüyüşümü telafi etmeye çalışacağım bugün.

Muck muck muck!

Desteklerinizi ve yorumlarınıza hala ihtiyacım var ona göre:):):)

2 yorum:

  1. Bu dönemde ağrın var diye sakın sporunu ihmal etme aksine spor o ağrıyı bile azaltıyor. Bahaneler üretiyoruz kendimizce. Ben de bunu bahane etmeye çok çalıştım ama zamanında hem spor hocamdan hem de diyetisyenimden bol bol azar işitmişliğim vardır =) Şişkinlikten dolayı elbette kilo vermen yavaşlamış gibi görünecektir ama şişkinliğin geçtiğinde sonuç kat kat iyi olacak. Taktım biliyorum ama motivasyonunu etkilememesi açısından söylüyorum en azından regl dönemin bitene kadar çıkma bari tartıya :( Ben dün tartıldım bugün sabah yine tartıldım diyetimimi bozmamama rağmen 300gr almış görünüyorum. Bütün gün buna takık vaziyette dolaştım. İlk günlerde moralimizi bozacak şeyler olmamalı :(
    Gününün güzel geçmesine çok sevindim. Ben yine koşu bandına gidiyorum =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acile gidecek kadar kötü olduğum için ne yazık ki ihmal ettim dün. Ama bugün yemeğimi yeyip birkaç saat bekledikten sonra doooğru gittim koşu bandımın başıma! Her zamankinden de fazla terledim üstelik:):):) Artık içim rahat:):):):):)

      Sil