6 Kasım 2012 Salı

Atak evresi 2. gün

En az dünkü kadar mutlu hissettiğim bir diyet günüm daha:)
Sabah kalkar kalkmaz yine tartıldım. Bu haftayı böyle geçireceğim sanırım. 
Dukan tost ekmeği ile yaptığım ve içine 3 ( sanırım abarttım ) adet jambon koyduğum sandviçimi alarak işin yolunu tuttum ve 1 fincan şekersiz çay eşliğinde afiyetle yedim.
Yalnız ekmeğimi biraz kurutmuşum sanırım:)
Ara olarak ise her zamanki gibi bol köpüklü türk kahvemi yudumladım:)
Öğlen yemeklerimi dışarıda yediğim için bugün de zero eşliğinde 4 adet ızgara köftemi yedim. 
Porsiyondaki patates kızartmalarında çok gözüm kaldı bugün ama " Bu güne kadar yedik de ne oldu? " dedim kendi kendime:)
Onun yerine tabağıma koyulmuş 4 incecik dilimli kırmızı tatlı biberi yedim. Toplasan yarım biber bile etmez.
Öğleden sonra saat 14:00 gibi acıkmaya başladım. Neden diye düşünürken geldi aklıma sabah regl oldum malesef:(
Öğleden sonra iki tane minik light yoğurt yedim.
Şimdi deee jülyen doğradığım, 1 yemek kaşığı domates püresi ve baharat koyup yarım saat sütte beklettiğim tavuğumu yedim.
Bu tarifi internetten bulmuştum. Yanında da sos olarak light yoğurt içine 3 adet kornişon turşu yazıyordu ve aynen söylendiği gibi yaptım. Mis gibi de oldu:) 
Yalnız dayanamayıp şöyle bir hata yaptım eşim salata yapmıştı kendine yemeğin yanına ve kendisi tam bir salata ustasıdır:) Salatalarına herkes bayılır... Ondan çatalın ucuyla ufacık bir parça yedim:(
Tatlı krizlerimin önüne geçiyorum ama salataya dayanamadım:)
Birkaç saat sonra da doooğru koşu bandıma:)


Diyetle ilgili şimdilik bu kadar:)


Tavuk tarifi için ise tık tık:)



Bu arada dün sabah 80,7 gösterirken tartıcığım bugün 78,7 gösteriyordu:)
Regl dönemim olduğu için durma da yapabilir diye düşünüyorum bu ama yine de durmak yok!




4 yorum:

  1. Süpersin =) Beni, sabahtan beri ertelediğim koşu bandına çıkaracak bir yazı oldu bu. Ben de gidip yürüyüşümü ve hareketlerimi yapıyorum hemen =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni gaza getirdim ama dün ben yalan oldum. Sancıdan hiçbir şey yapamadım. Yürüyüşümü o yüzden bugün biraz arttırmam lazım sanırım:)

      Sil
  2. Kilo bu aralar bir çoğumuzun derdi, azimle devam etmen çok sevindirici, kendim vermiş gibi sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo veren herkese ben de seviniyorum insanların azmi için. Kendim de ilk defa bu kadar kararlı gidiyorum ben bile kendime inanamıyorum:) Yalnız sanırım kilo vermem duracak regl olduğum için umarım kararlılığımı kırmaz bu durum:)

      Sil