11 Kasım 2012 Pazar

Atak biter seyir gelir:):):)

Yemek işlerinde en büyük aşkım olan yiyeceklerle nihayet kavuşmak üzereyiz. Aramızda sadece 1 gece kaldı ! Sebzeler!
Yarın salata yiyebileceğim, sebze yiyebileceğim çok mutluyum:):):)
Sabah krepimin arasına light üçgen peynir sürdüm. Yanına biraz beyaz peynir ve çayla yedim.
Öğlen köfte. Bu tipik oldu artık;)Yanında da light ayran...
Bugün ara olarak sadece soda içtim. Bugün hiç acıkmadım.
Akşamsa eşim çok sevdiğimiz bir köfteciye götürdü beni.Porsiyonumda 5 adet köftye vardı. Yanındaki sosuna batırıp batırıp yedim vallahi, yanında zero içtim ve biraz da salata yedim. Dünkü iradeden sonra hak ettim sanıyorum:)
Yanlız kilo vermem durmuş sanırım. Yarın yürüyüşlerimi de arttırıyorum. Bakalım seyirde neler olacak?:):):)

6 yorum:

  1. Merakla bekliyorum bakalım neler olacak. İlk defa Dukan'ı böyle gün gün takip ediyorum keyifli oluyor =)
    Bu arada eğer yapmak istersen mimledim seni =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an işteyim eve gidince yapıcam mimi:) Senin de böyle beni takip etmen, destek olman bana iyi geliyor güç veriyor:)

      Sil
  2. Bende yapıyorum. Sebze girince rahatlıyor zaten insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yalnız korkarım seyirin 2. gününde kilo vermem durdu:(

      Sil
  3. benimde artık başlamam lazım diyete en acilinden :/ bol sabır tatlım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlilik yaramadı bol bol kilo aldırdı:) Hadi bakalım darısı başına:):):)

      Sil