12 Kasım 2012 Pazartesi

5 Şey Mimi:)

Sevgili koyu kirmizi beni mimlemiş:) 
Ben de başlayayım o halde mimime:)

Çantamdaki 5 şey;
Cüzdanım
Telefonum
Parfümüm
Rujum
El kremim

Odamdaki 5 favori şey;
Uzaktan kumandalı avizem
Eşimle fotoğrafımız
Takılarım
Makyaj masam
Parfümlerim

Bu ay planladığım 5 şey;
Biraz daha kilo vermek
Bir gün oturup seriye bağlayıp peş peşe yüzüklerin efendisini izlemek:)
Birazcıkcıkcık alışveriş yapmak
Eşimle yeni motorumuzla bir hafta sonu kaçamağı
Boş odama birşeyler alıp hobi odasına çevirmek

Almak istediğim 5 şey;
Deri ceket
Yeni motorumuzun rengine uygun yeni bir kask
Yeni bir harley davidson çizme
Bir sürü oje:)
Yeni bir mont:)

Beni mimleyen kişiden etkilendiğim 5 şey;
Bana destek verişi
Yanımda oluşu
Samimiyeti
Destekleyiciliği
Pozitifliği


O zaman ben deeeee bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyoruuuum:)


10 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni motorunuz. Ben hayatım boyunca cesaret edemem sanırım.. Teşekkür ederim güzel sözlerin için =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Biz de motorsuz yapamayanlardanız ne yazık ki:)

      Sil
  2. merhaba,
    mim leri genelde pek sevmezdim ama bu mim , kısa dolayısıyla okunabilir ve cok samimi olmuş .
    ben de beklerim bloguma...

    YanıtlaSil
  3. gamzecim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
    amin inşallah..
    bizde araba almayı planlıyoruz inşallah bizde kavuşuruz;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. İnşallah biz de en kısa zamanda arabanıza kavuşursunuz:)

      Sil
    2. Güle güle kullanın bende çok istiyorum motor,bakalım hayırlısı ,ailede 6 motorlu var bana gelince tehlikeli oluyor:))

      Sil
    3. Alisirlar alisirlar:) Ben motorsuz yapamam gibi geliyo yaz kis motor tepesindeyiz biz:)

      Sil
  4. Allah korusun seni,
    Ben cesaret edemezdim hic :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim herkesi korusun ama inan alisinca hic kopamiyosuz bambaska bir tutku motor tarifi yok:)

      Sil