24 Ekim 2012 Çarşamba

My Birthday!!! :):):):)

Dün bir yaş daha yaşlandıııım:( Doğum günüm hafta içi olduğu için üzülüyordum ama ertesi gün tatil olduğunu hatırlayınca pek bi sevindim:)
Eşim iş yerine çiçek göndermekten nefret eder ama sabah iş yerime gelen bu güzel çiçekle günüm aydınlanmaya başladı:)

İçindeyse dünyanın en güzel notu:)
Öğlen arası ve akşam yemeğimizi iş arkadaşlarımla yedikten sonraaa birkaç kayıpla tuttuk Alsancak yolunu:)
Alsancakta buluşma noktamız Leman Kültür'dü...


Kocişko ve Ben:)


Tarık ve Pınar


Tarık, Kemal, Eser ve Ben:)
Beyler BMW'lerini yudumlarken:):):)

Grup toplandıktan sonra ( Fotoğraf çekmek pek aklıma gelmedi nedense ) Sui's Karaoke Bar'a doğru yola çıktık...
İlk birkaç saat sadece biz vardık, sanki bize özel kapatılmış gibiydi:) Çok eğlendik çoook... Bağırdık, çağırdık, bağıra bağıra şarkılar söyledik ve nitekim birçoğumuzun sesi kısıldı bağırmaktan:) Bir daha olsun bir daha bağırırız! :) 


Engin, Onur ve Kemal feleğin tekerine çomak soktular:)


Eser ( Eşim ) Cem Karaca'dan Islak Islak'ı söylerken kendinden geçti:):):):)


Engin pek derbeder oldu nedense:):):)


Şüheda ise Ajda Pekkanda coşturdu:):):)

En çok video çektik aslında ama bu kadar eğlence bu kadar ses akıllara zarar:):):):):):)

Eve geldiğimde ise eşimin sürprizleriyle karşılaştım;
Ne zamandır tablet bilgisayar ve dikiş makinesi istiyordum lakin bir türlü denk gelmiyordu ya da denk getiremiyorduk. Bir yanda tablet'im bir yanda bu güzel dikiş makinemmm:) Pek bi mutlu oldum yahu!!!:):):):):):)



İyi ki doğdum beeeeeeeeeeeeeeeeen:):):):):)




4 yorum:

  1. nice mutlu yıllara..izmire çook selmlar :)

    YanıtlaSil
  2. iyiki doğdun canım
    harika bir gün geçirmişsin
    mutluluğunuz daim olsun inşallah
    yaşlanmak değil problemimiz değilmi o yaşı yaşayabilmek bak sen tadını çıkartmaya başlamışsın bile;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:):):) Eşim ve arkadaşlarım sağolsunlar sayelerinde tadını çıkarmaya başladım:):):)

      Sil