8 Eylül 2012 Cumartesi

" İmdaaaaat " diye bağırasım var!!!

Mezun olmama sadece Türkiye Ekonomisi isimli saçma sapan dersim kaldığından bu hafta elimi pek sürmedim ev işlerine çünkü artık şu okuldan da çok sıkıldım. Adli tatil de bitti, bizim işler tavan yapmış durumda. Haliyle neredeyse bütün hafta içi Cumartesi dersi iyice yalayıp yutup, pazar sabah da tekrar etme hayalleri kurarken ta taaaaam! 
Misafir!!!! 
Annemin bana yaşattığı hayal kırıklığı??? Adanadan yengem gelmiş de yarın gidecekmiş, evimi görmek istiyormuş! Peh! 1 haftadır aklın neredeydi be kadın???
Şimdi sayelerinde temizlik yapıyorum ve 1 gram ders çalışamadım. Sevgili kocam da hala eve teşrif etmedi ki ona da işin ucundan birşeyler kakalayabileyim:(
Yani uzun lafın kısası İMDAAAAAAAT!!!!
An itibari ile durum budur!!!


8 yorum:

  1. SENİ ÇOK İYİ ANLIYORUM.SAÇMA SAPAN MAZERETLERLE EMRİ VAKİ YAPILMASINDAN BENDE NEFRET EDERİM. HEPTE MÜNASEBETSİZ ZAMANLARDA BENİMDE BAŞIMA BÖYLE ŞEYLER GELİR.NE DİYİM KOLAY GESİN!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam oh dedim temizlik bitti kocam eve geldi. Hadiii şimdi bi de akşam yemeğine gir. Bugün ne lanet bi gündür benim için ya:):) Ve evet emrivakilerden nefret ederim özellikle bir de planımı programımı bozuyorlarsa! Aynı bugün olduğu gibi:(:(:(

      Sil
  2. başarılar
    ben kurtuldum fakat çok ii çalış acayip zordu benim sorular kaldım galiba yani düşün o kadar
    bu sene mezuniyet hayall

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma yaaaa kesin kaldım o zaman ben de. Tek bir ders için koca bir sene... AMAN TANRIM! Belki salladıklarım tutar artık işim şansa kaldı:(

      Sil
  3. geçmiş olsun umarım derside gecirirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olamadi ne yazik ki sanirim dersten kaldim:(

      Sil
  4. üzüldüm, temizlik her daim gerek ama misafir agirlamak bu durumda zor gelmistir....
    meretrose.blogspot.de
    Sevgiler Derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ağır geldi özellikle de mezun olamayacak olmam daha ağır:):)

      Sil