1 Eylül 2012 Cumartesi

DIY - Siz Bugün Neler Yapacaksınız?

Şahsen ben bugün çok şeye yeltendim. Mesela Want The Fashion ve GK DONE gibi bu kolyelerden yapmak istedim ama evde plastik şişe bulamadım ve açıkçası ben de eşim de markete gidip almaya üşendik. Sonradan da aklıma geldi, zaten alsak da zincirim de naylon ipim de kalmadı hiç:):):)
Evde bir fotoğrafçının verdiği iki farklı çerçeve vardı. Onları boyayayım dedim ojelerimle. Sonra ona da üşendim. Nedendir bilinmez bugün bizim için böyle saçma sapan geçip gidiyor:)
Ben üşengeçlikten yapamıyorum bari siz yapın diye düşündüm.Fazla söze gerek yok, size herşeyi resimler anlatır:):):)  Ve işte birkaç tanecik DIY önerisi:)

Neon Bileklikleri kim sevmez? Hele bir de taşlı olursa:)

Peki ya bu kolyenin güzelliğine ne demeli. Ben bayıldım şahsen!










Büyük kolyelere tutkum apayrı benim:)











Yaz bitmek üzere olsa da bu terliğin güzelliği ne olacak peki? :):)


Misaflerinize şirin bir 5 çayı verin:):):):)






2 yorum:

  1. Love the neon necklace! So colorful and fun! I am happy to join your lovely blog and follow you! Would you like to follow me back?
    xoxo

    YanıtlaSil