19 Eylül 2012 Çarşamba

DIY - Sıcak sıcak Dantel Kolye:) / Lace Necklace

Tipik bir çarşamba günü bizim için. Biz derken ben ve yeni blog açan çocukluk arkadaşım Özge için. Her çarşamba buluşur bileklik, kolye Allah ne verdiyse dalarız. Paylaştığım DIY projelerinin bir çoğunu da beraber yapmışızdır. 
Arkadaşımın annesi de bizim bu manyaklığımızı bildiği için dantel vermiş Özgeye. Biz de başladık kolye işine girişmeye. 
İşte sıcak sıcak dantel kolyemiz:) Bakalım beğenecek misiniz?







Bu arada Özge'nin blogu için tık tık :)

10 yorum:

  1. vayy bayılıyorum tasarımlara
    çok orjinal olmuş
    bak şöyle bir karşıdan bakınca
    dantellerin boşluk yerlerine
    tam ortaya yani inci diksen bence baya hoş bir takı olur böylede çok güzel sadece bende 1 fikir olsun die söyledim nasıl beğendinmi fikrimi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmez miyiiim:) Biz de aynısını düşündük canım ama incimiz yoktu malesef. İnci alınca incili de yapıcam:)

      Sil
  2. this is really cute.

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çooooooooook beğendim ! Çok güzel olmuş ;)
    Sevgiledim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooooooook kocamaaaaan teşekkür ederim, çok mutlu oldumm:):):):)

      Sil
  4. AAa bu çok güzel olmuş ama yaa :P Ama inci fikri gerçekten doğru daha çok var nasılsa bir tane de incili, incikli boncuklu yaparız kuzum :)

    YanıtlaSil
  5. çok orjinal olmuş..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil