23 Eylül 2012 Pazar

DIY - Keçe Kolye / Felt Necklace

Bileklik yapmaktan çok sıkıldım vurdum kendimi keçeye. İlk defa keçeden birşeyler deneyeceğim için çok tereddütlüydüm açıkçası ama hiç de tereddüte gerek yokmuş. Aşama aşama çekmesem de kolyelerimi zaten fotoğraflar herşeyi anlatıyor. O kadar kolay ve zevkliymiş ki:)

İhtiyacınız olan şeyler;
-İstediğiniz renklerde keçe (Tuhafiyeden aldım:)
-İstediğiniz miktarda inci boncukcuklar:):):):):):):)
                                              -Silikon ve silikon tabancası
                                              -Tek veya sıralı taş (taşları kesip tek tek yaptım ben)
                                              -İsteğe göre zincir, kurdele, halat ip ( Tuhafiyelerde mevcut )
                                              -Misina, iğne, iplik...
                                              -Herhangi bir bant

Eveeet gelelim ilk göz ağrıma:) Zincirleri biraz yamuk olsa da ilk denemenin günahı olmaz:) Ben çok sevdim siz de sevecek misiniz bakalım:)



Zincirleri misinayla diktim. Gerekli malzemeler içinde " Bant ne alaka? "demiş olabilirsiniz. Şöyle ki; 
Halatların uç kısımları hemen açılıp kendini salıveriyor. Açılmaması için önce siyah bantla bantladım daha sonra zincir aralarından geçirerek misinayla diktim...

Şimdi sıra acemi atımlığı yaka kolyeme:)



İlk kolyemde yaptığım dikişin parmaklarımı ağrıtması ve Özgenin de fikir vermesiyle ne var ne yok dayandık silikon tabancasına:) Gördüğünüz herşey silikon tabancasının eseri kurdele hariç, sadece kurdele kısmını diktim:)

Nasıl olmuşlar? Siz de beğendiniz mi???



2 yorum:

  1. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim
    bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz
    izleyicim olmanızı da isterim
    Hoşçakalın:):)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ve teşekkür ederim:) Ben zaten sizin izleyicinizdim:)

      Sil