13 Eylül 2012 Perşembe

DIY - Bakın Neler Yaptım :):):)

Hafta sonu sınavım vardı. Ben mezun olma hayalleri kurarken 4 soruyla mezuniyeti kaçırdım. İşte bu yüzdendir ki vurdum kendimi bunlara:):):)

İlk önce sevgili Want The Fashion ve GK DONE 'dan gördüğüm plastik şişeden kolye yapma işine giriştim...


Daha sonra önceden blogta paylaştığım şu:) mavi boncuklu örgü kolyeden yaptım...


Sonra dedim ki bu kadar kolye yeter biraz da bileklik işine gireyim :):):) Ve işte bunları yaptım:)


Sonra dedim ki kendi kendime. Bir sürü bileklik yaptım bu güne kadar e bunlara bir de stand lazım. E haliyle giriştim bir de bileklik standı yapmaya. Hoş benimkine girişmek denemez pek çünkü ben epey kolayına kaçtım sanırım. Daha önce internette gördüklerimde rulola eşarp, fular ya da kumaş parçası sarılıyordu. Bense alüminyum folyoyu tercih ettim. Altı için de folyoyla kavanoz kapağını sardıııım oooh mis! Al sana bileklik standı:):):)


Ve en sona sevgili Çatı katı 'ndan gördüğüm Ataştan kolye işine girdim:)



Şimdilik bu kadar. Umarım üşenmem ve devamını da getiririm. Herkese kocamaaaan sevgiler:):):):)




18 yorum:

  1. Blogun çok güzelmiş :)Takibe aldım :)Evliliğinde mutluluklar çok güzel bir gelin olmuşsun .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım iyi ve güzel dileklerin için:) blogumu beğenmene de sevindim:)

      Sil
  2. Bayıldım ne güzel şeyler yapmışsın.. Benim en beceriksiz olduğum konu sanırım bu tarz şeyler yapmak :( özellikle örgü kolye süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir kere başlasan o kadar kolay ki hepsini yapmak özellikle de örgü kolye en kolayı:):):)

      Sil
  3. Bayıldımm özelliklede pet şişeden yaptığın çok hoşş

    http://secretjanjan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. What beautiful jewellry!! I fall especially in love with the second and the last necklace!! Great design!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh..Thank you!I'm very very very happy:):):):):)

      Sil
  5. ne kadarda guzel olmuslar ellerine saglik adasim, gule gule kullan/

    YanıtlaSil
  6. 4 soru mu off yaa üzüldüm valla canım.. Kolyelerinde pek cici olmuşlar ama ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye mezun olcam artık napalım kısmet değilmiş:)

      Sil
  7. Bloğunuz çok şeker, yaptıklarınızda öyle... ellerinize sağlık...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. cok hoş hepsıde ellerıne saglık canım...

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık bloğuma beklerim
    http://akaree.blogspot.com/

    YanıtlaSil