22 Eylül 2012 Cumartesi

Bugün Neler Olacak? :)

Öncelikle herkese günaydııııın:) Bugün pek bir mutlu kalktım 20'lik dişimin acısını saymazsak:)


Tam da bu moddayım. Oradan geliyor bana pis pis sırıtıyor hain dişim:(

Bugünü sadece kendime ayırmaya kararlıyım çünkü benim için tatil bu hafta sadece bugün. Ne yazık ki yarın nöbetçiyim:(
Uyanmayı becerebilirse senelerin arkadaşlığımızı daha da pekiştirdiği biricik dostum, kardeşim, sırdaşım Özge'm bize gelecek ve güzeeeel bir kahvaltı yapacağız baş başa:)
Daha sonra rotamızı tıpkı lise çağlarımızda olduğu gibi giyinip, süslenip, püslenip Alsancak'a çevirmeye karar verdik. Karşıyaka-Alsancak vapur sefası sonrası doooğruca Papista'ya gidiyoruz ve ardından başlıyoruz mağaza gezmeye. E sonrasında da Starbucksta oturup yorgunluk kahvemezi içeceğiz. 
Yani bugün herşeyimiz planlı , programlı:) Ve üşenmezsek bol bol fotoğraf da çekeceğiz ( Umarım:) )

Herkese iyi hafta sonlarıı:):):):)

5 yorum:

  1. Ohh ne güzel hadi iyi gezmeler sana canım,tadını çıkartın artık havalar soğumaya başladı son güzel günler bunlar..:)

    YanıtlaSil
  2. canım ne güzel arkadaşının yanında olması benim
    arkadaşlarım evlenince o gezmeli tozmalı günler bitti
    hepsi ya çocuklu ya çalışıyor sadece akşamları evlerde
    buluşuluyor bak arkadaşının arkadaşlığınızın değerini bil;)
    bu arada bende az çekmedim o yirmilik dişlerden baya tecrübeliyim
    ağrın tutunca nasıl geçirceğini yani nasıl en hafife indirceğini
    ya da dişçi konusunu yirmilik diş hakkında ne merak ediyorsan
    dertleşebiliriz yardımcı olmaya çalışırım çünkü benimde ömrümün yarısını yedi o hain dişler;)
    arkadaşlarımı hep ben götürdüm dişçime gerçekten ağrısız acısız
    çok anlayışlı ve tabi paragöz olmayan bir dişçim var
    gerçekten çekinme gamzeciğim yardımcı olabilirim istediğin zaman
    hadi bakalım bol bol fotoğraf çek indirimlere denk gelirsen alsancakta haber ver bayılıyorum alsancağa bende hele ordaki koton favori mağazam karşıyaka çarşıdada hotshop'u çok beğendim
    söylemeden geçmeyim dedim
    sevgiler güzelim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım yaa inan ben de çok çektim dişlerder. Dişçilerden hiç çıkamadım ömrüm boyunca. 1 ayda 9 dolgu yaptırıp 2 günde 4 diş çektirip üzerine de hemen ortodonti tedavisine başlamışlığım, hatta her ay da kontrolde telleri kırdığım için yenilettirmişliğim var:)
      Bu arada evlilik arkadaşımla beni daha da yakınlaştırdı çünkü ikimiz de büyüdüğümüzün farkına vardık artık:)
      Bir deeee bi tek mango ve kotona girdik başka yere bakmadık ne yazık ki ama indirimler vardı. Hotshop da benim evimin dibi bu arada :):)

      Sil
  3. öff senin çok kötüymüş
    bende hiç çektirmedin zannettim ondan yardımcı olayım dedim
    3 tane 20lik çektirmiş biri olarak allah kolaylık versin
    gargarayı unutma ağrıdıkça
    birde ağrı losyonunu

    YanıtlaSil