30 Eylül 2012 Pazar

Bu aralar ben....




Yeni yaptığım kolyemle aşk yaşadım....


Ne zamandır bir türlü fırsat bulup alamadığım kolyeyi nihayet alabildim:)


Özge ' yle dedikodu yapıp Çikolatalı Katakulliyle aşk yaşadık:)


Haydi Bismillah Kahvesi ve yanındaki yeşil elmalı suya taptık:)


El emeği göz nuru bilekliklerimizle arm party kardeşliği yaptık:)


Biricik eşimin kocamın herşeyimin doğum gününü kutladık. (Kurabiyeler çok lezzetliydi)




Baş başa doğum günü kutlarken şaraplarımızı yudumladık...




Veee eşimin de antrenörlüğünü yaptığı İzmir Büyükşehir Belediyesi Okçuluk Erkek Takımı Fransanın Compiegne kentinde düzenlenen 5. Avrupa Kulüpler Kupası şampiyonu oldu.
Ülkemiz, milletimiz ve İzmirimiz adına daha nice nice şampiyonluklara:)




11 yorum:

  1. Ben bu aralar sana bayıldım. Eniştem de gururumuz oldu nice zaferlere. ;)

    YanıtlaSil
  2. bloğuna bayıldım bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)



    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. your blog is very lovely and interesting *_* maybe follow? im glad if you visit my blog, too! keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canımmm bayıldım kolyene de postada çok eğlenceli! bloglovine de üye olmuşsun sevindim ;) öperim kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım teşekkür ederim:) Gazımı alamadım bi kolye daha yaptım bu kolyelere kafayı takmış durumdayım:)

      Sil
    2. yap zaten çok güzel oluyor bunlar. peki bu zincirleri nereden alabiliriz canım ben bir türlü istediğim şeyleri bulamıyorum hala kemerlatında çok yer bilmiyorumdaa

      Sil
    3. Canım ben de cok bilmiyorum kemeraltını gittiğim zaman bulduğum yere dalıyoru. Ben Karşıyakada oturuyorum burdam harika bir yer buldum Anadolu Bacıları diye. Hem malzeme satıyorlar hem de orada beğendiğin birşey olursa hemen sana nasıl yapılacağını falan gösteriyorlar.

      Sil