12 Ağustos 2012 Pazar

Yeniden dönüş...

Çıkan sorunlar yüzünden bir türlü internet bağlatamamıştık ve haliyle her şeyden uzak kaldım. Telefondan takip edebildiğim kadar ettim herkesi ama:)
Peki ben bu arada neler yaptım? 
Balayına çıktım ve bütün ege sahilini gezdim. Hiç de doyamadım bu tatile! Balayından gün gün kareler yakında blogta:)

Balayından  dönünce eşim işe başlamak zorunda kaldı fakat benim 3,5 haftacık daha iznim vardı. Her hafta sonu bir yerlere gittik yine ama hafta içleri neler yaptım? Yemek yapmaya çalıştım çünkü yemek yapmayı hiç bilmiyordum. Makarna ve kızartma hariç:)Aslında artık bir çok şey yapıyorum ama sadece iki tanesinin fotoğrafını çekmişim nedense:)



Boş vakit buldukça kendime bileklikler yaptım:)











Düğün ve kınadan fotoğraflar da çok yakında blogta:)

3 yorum:

  1. daha pratik bi anlatım yok mu acaba ben yapmak isterim fakat bakarak anlayamadım. gorenbeniasiksanir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=NWkZoHVjmqI ben bu videodan baka baka öğrendim:) Kesinlikle denemelisin:)

      Sil