21 Ağustos 2012 Salı

Balayımızdan kareler... Vol 1 :) " Kuşadası "

Düğünden sonra yaklaşık 3-4 gün dinlendikten sonra balayına artık çıkmamız gerektiğine karar verdik. Balayı ile ilgili hiçbir kesin planımız yoktu. Tamamen spontane takılacaktık çünkü. Bir gecede bütün hazırlıklarımızı yaptık ve düştük yollara...
İlk durağımız Kuşadasıydı... Çok uzun senelerdir ben de eşim de adaya gitmediğimiz için kısa bir bocalamanın ardından gözümüze ilk çarpan tabelaya göre hareket etmeye karar verdik ve ilk durağımız Pamucaktı. Kocaman bir kumsal ve tertemiz deniz... Deniz manyağı olan ben düğün öncesi fazla yanmamak adına hiç denize gitmediğimden ( zaten esmerim hemen zenciye dönüveriyorum çünkü ) tabir-i caizse denize uçtum:) Kumsalı çok güzeldi fakat çok uzun bir mesafe vardı otoparkla deniz arasında ve terliğe rağmen ayaklarımın altı kumların sıcağından su topladı desem yeridir. Dediğim gibi kumsal çok uzun olduğundan terliklerinizin altına kaçan kumlar sizi yakmaya fazlasıyla yetiyor. Baktım olcak gibi değil, yürüyemiyorum; terlikleri eşimin üzerine fırlatıp koşarak kızgın kumlardan serin sulara attım kendimi ve böylelikle deniz sezonumu da açmış olduuuum:) 

Pamucak plajından bir kare. Kumsal göründüğünün iki katı:):):)

Siftahımızı yaptıktan sonra düştük yeniden yollara....





Adaya gidip kesinlikle gitmeniz gereken tek yer Milli Park. Şahane koyları, tertemiz denizi, mis gibi havası ve verdiği karşıkonulmaz huzur... Denize girmekten çok fazla fotoğraf çekememiş olsam da işte birkaç kare...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder