23 Haziran 2012 Cumartesi

Kına Sürprizim:)

Kına gecem için aklımda hep kurabiyeler vardı. Yaptırsam mı yaptırmasam mı diye çok kararsızdım. Sevgili Eserciğim konuyu her açışımda " Amaaan ne  gerek var? " gibi sözlerle beni vazgeçirmeye, soğutmaya çalışıyordu. Meğersem niyeti başkaymış. Bana sürpriz yapacakmış bi tanecik sevgilim. Bugün kutuyu getirince çok şaşırdım ve bir o kadar da mutlu oldum.
Dayanamayıp mideye bir tane indirdik bile. Tadı da enfes... Damla sakızlı. Bayılırım damla sakızına:) Nihal hanıma çoook teşekkür ediyorum. Bundan sonra bu gibi durumlarda açık adresim sadece kendisi. Eğer böyle  kurabiye ya da pasta gibi birşeylere ihtiyacınız varsa görüşmenizde yarar var. 
İşte benim kurabiyem:)


Nihal hanım'a ulaşmak için  tık tık:)

2 yorum:

  1. bazen herşeyi gelinin düşünmemesi gerek sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada sırada da olsa damatın da farklı birşeyler yapması lazım sanırım:):):)

      Sil