25 Nisan 2012 Çarşamba

Kırmızı aşkı:)


Bu hafta sanırım kırmızıya olan aşkım tavan yaptı. Kırmızı pantolon, kırmızı bluzlar, kırmızı elbise, kırmızı ruj...:) İş yerinden çok samimi bir arkadaşımın yarın kına gecesi var. İşte elbisem, ayakkabılarım ve takılarım.  Her ne kadar küpelerin ikisini de koysam da yarın yaprak küpelerimi takacağım.Üzerimdeki haliyle de gecede bol bol çekip sizlerle paylaşacağım...






Ayakkabı Polaris. Fiyatı 79,90 TL


Elbise; Hakan Yıldırım for Koton. Fiyatı 99,90 TL

Bu arada unutmadan ekleyeyim. Lancome rouge in love serisi rujlarından da aldım ve şiddetle tavsiye ediyorum.  Ruj tazelemekten nefret ettiği için özel günler harici ruj sürmeyen ben aldığım günden beri sürekli rujumu kullanıyorum. Sabah 8.30'da sürüyorum. Gün boyu çay, kahve, sigara, öğlen yemeği vs... derken rujumun hala ayna karşısında sapa sağlam karşımda durduğunu görmek beni gerçekten çok mutlu ediyor:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder